Op 8 september was er een regioviering in Nes aan de Amstel met als Thema: Pelgrims van Hoop.

Hoop geeft het zeker om zo als 5 parochies samen te vieren. 5 Koren en een samengesteld kinderkoor hebben hun muzikale medewerking verleend. In de open lucht samen vieren geeft toch iets extra’s.

Geweldige voorbeden over de hoop, wat zijn we bevoorrecht dat we als hoopvolle en gelovigen zo bij elkaar mogen zijn.

Koffie met krentenbol na de viering, de vrijwilligers van de Nes hebben geweldig hun best gedaan! BEDANKT!

Daarna mochten we nog een zeer inspirerende lezing van Leo Fijen horen. Hij gaf ons een boodschap mee dat we elkaar vast moeten houden in de toekomst. Ook al zijn we met weinig, kom bv als huiskring samen. Op alle plekken, de supermarkt, het voetbalveld, waar dan ook, kunnen we getuigen van onze hoop. Echt, de mensen hebben zo’n boodschap nodig. Niet denken: is er nog toekomst, nee, we mogen doorgeven wat ons moed geeft. Iedereen kan dat, daar hoef je geen theologische opleiding voor gehad te hebben. Mogen we zo als regio elkaar vasthouden, hoopvol de toekomst in.