ROUWGROEP

Verlies maakt deel uit van ons leven, vroeg of laat krijgt iedereen te maken met de dood van iemand die je lief is. Van januari tot en met mei 2024 worden in oecumenisch verband vijf bijeenkomsten georganiseerd voor mensen uit De Kwakel, Uithoorn, Aalsmeer, Kudelstaart en Nes aan de Amstel, die het afgelopen jaar een dierbare verloren hebben Het kan hierbij gaan om een partner, ouder of kind. Het doel van de Rouwgroep is om ervaringen te delen en herkenning te vinden bij lotgenoten. Of u gelovig bent of lid van een kerkgenootschap maakt hierbij niet uit. Interesse? Dan bent u van harte welkom op onze informatie middag: dinsdag 12 december 2023 om 14.00 uur in De Burght, Potgieterplein 4 te Uithoorn. De bijeenkomsten staan onder leiding van dominee Joep Dubbink van de Protestantse Gemeente te Uithoorn en Elly van Rooden, catechiste van de Rooms Katholieke parochies Uithoorn, De Kwakel, Kudelstaart, Nes aan de Amstel en Aalsmeer. Voor vragen, meer informatie en voor aanmelden bij dominee Joep of catechiste Elly:

Contactgegevens bekend bij het secretariaat.