Kom Heilige Geest en ontsteek de harten van de gelovigen!

Kom Heilige Geest en ontsteek de harten van de gelovigen! (Weet u het nog?) Die Geest wil in ons wonen en ons ‘omvormen’ tot christenen die werken aan de komst van Gods Rijk. Heel eenvoudig openstaan en zijn Geest verwachten. Dat doet de charismatischegebedsgroep ‘Emmaüs’.

We zingen veel lofliederen die u wellicht ook kent van de Evangelische Omroep, de zogenaamde opwekkingsliederen. Nou opgewekt word je er zeker van. Elke samenkomst is weer anders en we proberen ons door de Geest te laten leiden. We lezen uit de bijbel en delen dan met elkaar wat het ons‘doet’. Samen ervaren we de Heer in ons midden en groeit ons geloof waardoor we in groot vertrouwen durven te bidden.

Komend jaar 2021 zal er vanuit de charismatische gebedsgroep “Emmaus” 6x op de maandagavond een eucharistieviering worden georganiseerd. Pastoor Marco en/of kapelaan Darek zullen daarin voorgaan. Daarbij is elke parochiaan, ook vanuit de parochies in onze regio van harte welkom. Als u wilt kunt uw eigen intenties op papier meebrengen.  Houdt u de komende data in 2021 vrij:

• Maandag 4 januari
  • Maandag 1 maart
  • Maandag 3 mei
  • Maandag 5 juli
  • Maandag 6 september
  • Maandag 8 november

Telkens om 19.30u in de dagkerk/of grote kerk van de Burght.

Zie verder de poster en flyer met de grote witte duif erop die in uw kerk hangt.

Marlies van der Lelij tel. 567848