Aanmelden Vormsel 2022-2023

De regionale voorbereidingen voor het Vormsel Amstel-Westeinder zullen dit jaar op de gezinszondagen* plaatsvinden. Als belangrijk onderdeel van de vorming is samen bidden en vieren van de Eucharistie, gezellig samenkomen met de gemeenschap en verdieping in het geloof essentieel. Dit is natuurlijk niet alleen belangrijk voor de vormeling maar ook voor de ouders. Daarom starten we gezamenlijk met het (hele) gezin met een gezinsviering om 11.00 uur in de Burght. Aansluitend zullen we lunchen, waarna de catechese begint die tot ongeveer 14.15 uur duurt.

De data zijn:

• 9 oktober 2022
  • 30 oktober 2022
  • 27 nov 2022
  • 15 jan 2023
  • 12 febr 2023
  • 12 maart 2023

Mochten er nog vragen over het vormselsacrament of meer organisatorische vragen zijn. Dan kunnen we daar nader op ingaan op;

• Wanneer Donderdag 29 sept
  • Tijd: 00 uur
  • Waar: De Burght Uithoorn (Potgieterplein 4, 1422BB, Uithoorn)

Hopelijk hebben we hiermee jullie belangstelling gewekt en zien uw aanmelding graag tegemoet. Dit kan via de mail: vormsel.amstel.westeinder@gmail.com

* De voorbereidingen zijn een onderdeel van de gezinszondagen. Klik hier voor verdere informatie over deze gezinszondagen.

Meer informatie over het vormsel