Een grote opruimdag

Afgelopen zaterdag heeft een grote groep parochianen heel nuttig werk verricht. De ruimte onder het afdakje in de tuin was helemaal gevuld met oude spullen. Het was tijd voor een grote opruimactie!

De afgelopen maand hebben alle werkgroepen van de kerk gekeken wat ze willen bewaren en wat weg kan. Een grote aanhangwagen werd gevuld en alles werd afgevoerd. Daarna was het tijd voor koffie.

Het resultaat mag er zijn! Alles ziet er weer netjes en georganiseerd uit. Ook onder het afdakje in de tuin is er weer voldoende ruimte om kruiwagens te plaatsen.