Uitvaart, ziekenzalving en ziekenzegen
Als u de begrafenis of crematie van een familielid of iemand anders moet regelen, kunt u voor de organisatie van een kerkelijke uitvaart contact opnemen met het parochiesecretariaat (en buiten de openingstijden met de bereikbaarheidsgroep).
U kunt ook de uitvaartondernemer contact voor u laten leggen.

Voor de toediening van het sacrament van de ziekenzalving is een priester nodig. De parochie wil graag dat realiseren. Omdat er in de regio waaronder de parochie valt slechts enkele priesters werkzaam zijn, vereist dat wat inspanning. Wilt u daarom tijdig een afspraak kenbaar maken aan het parochiesecretariaat. Zij gaan dan een afspraak realiseren.

Het is ook mogelijk de ziekenzegen te ontvangen en met u in gebed te gaan. De beide diakens Huijgens en Mascini, alsmede onze catechiste mevr. Van Rooden zijn daarvoor beschikbaar. Ook heeft de parochie enkele parochianen die hiervoor zijn opgeleid. Maak uw wensen kenbaar aan het parochiesecretariaat en zij gaan dan voor u aan de slag.

Voor uitgebreide informatie verwijzen wij u naar de pagina's:
Sacrament van de ziekenzalving en Uitvaartgroep

Ik kunt ook het document Uitvaartviering.pdf downloaden.