CHARISMATISCHE VERNIEUWING

Kom Heilige Geest en ontsteek de harten van de gelovigen!

Kom Heilige Geest en ontsteek de harten van de gelovigen! (Weet u het nog?) Die Geest wil in ons wonen en ons ‘omvormen’ tot christenen die werken aan de komst van Gods Rijk. Heel eenvoudig openstaan en zijn Geest verwachten. Dat doet de charismatischegebedsgroep ‘Emmaüs’ op de eerste maandagavond van de maand.

We zingen veel lofliederen die u wellicht ook kent van de Evangelische Omroep, de zogenaamde opwekkingsliederen. Nou opgewekt word je er zeker van. Elke samenkomst is weer anders en we proberen ons door de Geest te laten leiden. We lezen uit de bijbel en delen dan met elkaar wat het ons‘doet’. Samen ervaren we de Heer in ons midden en groeit ons geloof waardoor we in groot vertrouwen durven te bidden.

VIERINGENROOSTER IN UITHOORN 2020: EERSTE MAANDAGAVOND VAN DE MAAND, 19.30uur

Maandag 6 januari, 9 maart, 11 mei, 22 juni, 7 september en 16 november

Deze eucharistievieringen worden gehouden in de dagkerk. Daarbij zijn alle parochianen van harte welkom. Trouwens op elke ‘gewone’ gebedsavond is ook iedereen welkom. Ook de mensen van de protestanse gemeente.

Dat betekent dat we in de oneven maanden een viering en in de even maanden een gebedsavond hebben.

Kom langs en vier mee!