Kom Heilige Geest en ontsteek de harten van de gelovigen!

Kom Heilige Geest en ontsteek de harten van de gelovigen! (Weet u het nog?) Die Geest wil in ons wonen en ons ‘omvormen’ tot christenen die werken aan de komst van Gods Rijk. Heel eenvoudig openstaan en zijn Geest verwachten. Dat doet de charismatischegebedsgroep ‘Emmaüs’.

We zingen veel lofliederen die u wellicht ook kent van de Evangelische Omroep, de zogenaamde opwekkingsliederen, spontaan gebed en stiltes. Elke samenkomst is weer anders en we proberen ons door de Geest te laten leiden. Samen ervaren we de Heer in ons midden en groeit ons geloof waardoor we in groot vertrouwen durven te bidden.

Ook in 2024 zal er vanuit de charismatische gebedsgroep elke 1ste maandag van de maand een eucharistieviering worden georganiseerd. Pastoor Marco en/of kapelaan Darek zullen daarin voorgaan. Daarbij is elke parochiaan, ook vanuit de parochies in onze regio van harte welkom. Als u wilt kunt uw eigen intenties op papier meebrengen. Als u wilt kunt u ook een persoonlijk gebed ontvangen. Houdt de komende data in 2024 vrij:

• 5 februari
  • 4 maart
  • 1 april 11.00 uur (LET OP! afwijkende datum en tijd)
  • 6 mei
  • 20 mei 11:00 uur (LET OP! afwijkende datum en tijd)
  • 3 juni
  • 1 juli
  • 5 augustus
  • 2 september
  • 7 oktober
  • 4 november
  • 2 december

Telkens om 19.30u in de dagkerk (tijdens de winter in de pastorie) /of grote kerk van de Burght.

Zie verder de poster en flyer met de grote witte duif erop die in uw kerk hangt.

Marlies van der Lelij tel. 567848

Flyer Charismatische vernieuwing