KISIDAG 10 november: een groot succes!

Dank aan alle vrijwilligers die hebben bijgedragen aan deze FANTASTISCHE dag!

In het trefcentrum werden de liedjes ingestudeerd met bijbehorende bewegingen. Tussendoor waren er spellen en opdrachten. Er was een quiz met vragenals “Wie is de moeder van Kaïn en Abel?” en “Welke vogel stuurde Noach weg om opzoek te gaan naar land?”. Kinderen moesten zoveel mogelijk dingen verzinnen waar ze dankbaar voor waren. Later op de middag was er nog een actief spel met paarden, ridders en prinsen. Aan het eind van de middag waren alle tien de liedjes aangeleerd en was het tijd om in de kerk zelf te oefenen. Jelle, de pianist van OpMaat, was nu ook aanwezig om enkele liedjes te begeleiden.

Veel mensen waren speciaal voor deze viering gekomen om de kinderen te horen zingen. Duidelijk was te zien met hoeveel

enthousiasme en energie de kinderen hadden geoefend onder de bezielende leiding van Ron, Irene, Arianne, Amy en Marije. Er werd mooi gezongen en de bewegingen werden goed meegedaan. Pastor Marco legde met zijn eigen vakantiegeld uit wat er precies werd bedoeld met het evangelie over de weduwe die haar laatste centen in de offerschaal wierp. De viering eindigde met 1000 dingen om dankbaar voor te zijn. Dit werd door de kerk beaamt met een daverend applaus. Tijdens de viering werd een collecte gehouden voor de stichting 22Q11 die zich inzet voor meer onderzoek naar deze ziekte.